RUMAH

calender...

Friday, June 17, 2011

syukur ALHAMDULILLAH...=)

ari nie result for final semester kluar untuk bebudak degree kat UITM..camne result??ok tak??
aku??alhamdullillah...walaupun tak dapat DL tapi still lebil dari 3 pointer untuk CGPA.tapi untuk GPA naik ckit je.tinggal 0.0 something je nak dapat 3.tu la..dulu masa mula-mula belajar main2..kan dah teruk.takpe lah..yang penting semua lulus...
yang paling aku tak sangka paper SEMINAR IN GLOBAL AFFAIR yang aku risau fail tu boleh dapat "A"..memang terus sujud syukur aku balik uma tadi..walaupun aku tau banyak dosa yang aku dah buat tapi ALLAH still nak tolong aku berjaya.malu rasanye...
tinggal 1 paper je lagi sebelum aku bergelar Mahasiswi yang de Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran(Kepujian).selangkah je lagi aku nak dapatkan title tu..hope semua berjalan lancar..22hb nie tepat pukul 2.15pm final exam for paper CSC208. harap2 leh jawab dengan tenang and betul..

Special thank nie aku tujukan dekat:

  1. Mak aku yang selalu tanye pelajaran aku walaupun dia selalu bebel sebab aku nie kaki jalan.hehehe
  2. Abah yang provide duit tiap kali aku mintak selama 3 tahun nie walaupun kadang2 duit tu digunakan untuk g berfoya2.Sory Abah.hehehe
  3. Adik2 aku yang tau simpan rahsia aku.rahsia??apakah??jeng..jeng..jeng.lalalala~~
  4. "Cik Abang" yang selalu bagi semangat suruh aku belajar.bestnye!!hehhe
  5. My partner for research..yang kehulu ke hilir sama2 siapkan research and jadi member group untuk banyak presentation.sayang ko!!!=)
  6. Sume lecturer yang dah ajar dari part 1 sampai part 6 (thank sebab dah bagi ilmu)
  7. Classmate yang sama2 berjuang dari mula2 masuk uitm kampus bandaraya melaka nie sampai la abis blaja (tak pernah tukar tau!!!)
  8. My bestfriend masa sekolah dulu sebab sudi jadi tempat luahkan masalah.


THANKS SUME!!!!SAYANG KORANG SUME!!=)

No comments:

Post a Comment