RUMAH

calender...

Wednesday, January 26, 2011

Ingat...

pagi tadi "cik abg" as usual msj aq b4 dia memulakan tugas-tugas harian dia..
ntah macam mane tetiba leh terbuka topic dia lupa something..
lupa???
aku nie bab2 kalau dia lupa benda nie memang mula nak touching sikit..
memang la maybe for certain people (ceh..speaking plak.hahaha)..
xde la..myb utk orang lain fikir macam aku nie mengada-ngada..tapi entah la..bila "cik abang" x cakap benda nie dalam sehari..mesti aku dah rasa lain..
mula la nak fikir yang bukan2...
nak di jadikan cite..pagi tadi saje la aku nak menge"test"(bahasa pe nie??)x kisah la tu..
sambung balik cite..
pagi tadi saje nak menge"test" "cik abg" n cakap yang dia dah lupa something.lagipun malam semalam masa kluar berdua memang "cik abg" tak cakap pape..maybe dia terasa kot dengan perbuatan aku.ye la...tetiba pas jumpa aku cakap ngan dia aku tak nak jumpa dia..bila dia tanye kalau tak jumap leh settle ke masalah.terdiam aku.padan muka aku!!hahahaha
sory abang...janji x buat lagi!!!promise...=)

emmm...lepas je cakap yang "cik abg" dah terlupa sesuatu..aku ingatkan dia nak tanye aku balik apa yang dia lupa..kalau dia tanye camtu memang menyedihkan..
tapiiiiiii......
jeng..jeng..jeng...
hah..."cik abg" ingat.....
terus dia ckp "abg syg syg"...suka suka suka!!!
wink..wink...rasa nak terbang.hehehe


p/s:jangan mencuba aksi terlarang.sekian...

No comments:

Post a Comment