RUMAH

calender...

Saturday, January 8, 2011

rinduuuuu!!!!

tajuk nak best!!hahaha
bukan pe..rindu nak update blog je..
lama giler kot aku x update..
bukan xde masa cuma masa je yang x brape nak de(bukan sma ke??hehehe)
time2 awal sem nie la banyak masa terluang..
jam menunjukkan pukul 2.45 pg tapi mata aku still x mengantuk..
kenapa???ntah la..
padahal malam semalam dekat pukul 3.30 pagi baru aku tido..
wat pe sampai pagi2 baru tido??jeng...jeng..jeng.hahahaha
tetiba ari nie tangan gatal lak nak menaip..
banyak tul benda yang aku nak taip..
so...cam banyak cite la plak.huhu
al-maklum la....
ari2 masa cuti balik kampung..mane de line sangat..
pakai broadband pun cam hampeh..nak buka facebook pun susah nie kan plak nak update blog.memang kirim salam je la.x kuasa i nak tunggu lama2.hehehe
bukan pe pun sebenarnye..
sebelum assignment berlambak..
sebelum diri exam bermula..
selagi masa free pe salahnye kan digunakan dengan berfaedahnye skali.hihihi
lagipun aku dah lama bebenau x update blog nie.(eh???sejak bila tukar jd owg melaka nie.hahaha)
[(cite..cite..n cite lagi=)]

No comments:

Post a Comment