RUMAH

calender...

Tuesday, May 17, 2011

giler over excited.hahaha

dari malam semalam lagi aku dah terpikir camno nak wat nie???kuar ngan my "abang" pun sempat lagi duk termenung camne nak p settlekan masalah yang ngah melanda diriku ini.(chewah!!!hahaha)
takde la besau sangat masalah aku nie bak kata orang melaka kan tapi harus di settlekan secepat yang mungkin.kalau tak susah nanti..
masalah pe nie??cercite..cercite cikit.hehehe
emmm...sebenornye(haaaaa...kan dah terkuar identiti negeri sendiri.hihihi)...masalah aku nie takde la berat mane pun..cuma aku dapat interview..my first interview sejak di nobatkan sebagai seorang penganggur.eh??kan intersesi belum abis lagi..so belum jadi penganggur la kan.hehehe
almaklum la..first interview of course la cam nervous kan..dah la resume aku ntah pape..tetiba nak print mini transkrip tak boleh print lak.dah kena g HEA p mintak kat dorang suruh printkan..adoiiiii!!!!kacau betul la....dengan gaya berfikir ala-ala nujum..aku duk la pikir camne nak buat nie..sijil-sijil pun belum ade cop pengesahan.aish...camne?camne?camne??
sampai ke pagi nie aku still gak duk pikir...dalam duk pikir tu aku pun meng"on"kan lappy kesayangan aku yang dah bersusah payah tolong aku dalam 3 tahun aku belaja nie..dalam tunggu my lappy get ready untuk menjalankan tugasnye...aku pun terpandang calender yang sedia de kat desktop.aik???ari nie 17hb..so..esok of course la baru 18hb kan??yang aku nak kena g interview tu 19hb...alamak!!!!dah tersalah tarikh la pulak..hahahahaha.giler over excited nak g interview sampai tengok tarikh pun salah...hahahahaha

No comments:

Post a Comment