RUMAH

calender...

Tuesday, March 15, 2011

aku dan jom heboh

ahad lepas aku g rrr jom heboh ngan adik n kawan-kawan aku.jom heboh kat johor dorang buat kat danga bay..so...hari nak g tu dengan excited nye aku bangun pagi-pagi.aku ingat pagi tu nak g basuh kete sebab aku memang tak suka drive kete yang kotor..ntah nape ntah..dari zaman aku sekolah lagi..tak kira la motor ke kete kalau aku nak g mane-mane..aku mesti pastikan kenderaan tersebut berada dalam keadaan yang bersih..kalau dah bersiap pun aku sanggup p basuh dulu kenderaan yang nak di gunakan tu...sebab bagi aku..bila kita bawa dalam keadaan bersih, orang tak de la nak kata kita nie pengotor kan..baru rasa best drive.hehehe

emmm...tapi pagi tu  "big boss" bawa kete lak..so tak dapat la nak cuci.bila "big boss" balik aku lap lebih kurang je..ok la tu kn..daripada tak lap langsung.yang penting "big boss" dah tolong isikan minyak full.suka suka suka!!hahaha..

mula-mula aku ingat nak g dua kete..tapi memikirkan jalan yang di lalui akan "jem".so...aku wat keputusan g 1 kete je..kete aku tak de la kecik sangat so kalau setakat 6 orang 1 kete ok lagi rrr tu...dah la g tengahari..memang terbakar dalam "jem" rrr..nak buka aircond memang tak leh sebab adik aku mabuk.hampeh la budak kecik tu..sikit-sikit mabuk.huhuhu..emmm...nak parking punye la susah.jauh tuuu kita orang parking.nasib la...sakit kaki of course la kan..

first sampai je aku and kawan aku dah decide nak beli bola besarrrr punyeeeee....bukan pe..geram tengok dorang duk beli kan...aku malas nak duk lama-lama kat dalam tu..so aku beli lebih kurang and then lepak kat tepi jalan..macam-macam gelagat yang aku nampak..saje je nak buat dosa kering mengumpat orang.hahaha
tapi nak buat macam mane..kalau dah benda depan mata..tak nak cakap pun tercakap gak.(alasan je tuuu.hahaha)

penat ronda kitaorang balik...sampai je uma..tak nak macam lenguh lak kaki aku...nasib baik perjalanan balik tu lancar.tak "jem".kalau takk...memang tak balik melaka la aku jawabnye sebab tak larat.huhu

p/s:adik aku cakap taubat dia taknak ikut aku berjalan g..penat katanye.bagussss...hahahaha

No comments:

Post a Comment