RUMAH

calender...

Thursday, March 31, 2011

BATUK!!

hmmm...
batuk nie asal la tak nak sembuh-sembuh.selalu even aku tak makan ubat pun jap je dah sembuh.nie aku rasa dah lama dah.dekat 2 minggu tapi tak sembuh-sembuh lagi.sekali batuk sakit dada aku di buatnye..
bila waktu siang kurang ckit batuk tapi bila waktu malam and kena tempat beraircond memang asyik nak batuk je..
yang aku pelik nie bukan batuk yang berkahak,just rasa macam tekak nie kering je..
emmm...nak g hospital takut.nak g klinik bukan dorang check betul-betul pun. paling tidak dia tanye sakit pe and then bagi ubat. tu je..bukan aku tak pernah g klinik pun..
hope sangat cepat la sembuh...tak tertanggung rasanye sakit nye..tapi aku pernah dengar, kalau kita sakit maksudnye tuhan nak hapuskan dosa kita.tak pe la...aku terima nie sume.mungkin nie balasan atas pe yang aku dah buat.kalau nie la balasannye..aku terima.......

No comments:

Post a Comment