RUMAH

calender...

Friday, March 4, 2011

klinik

malam semalam aku n "cik abang" g la klinik kat area melaka nie...
first klinik aku g "cik abang" tanye klinik tu doktor pompuan ke doktor laki yang jaga.
sebab aku yang letakkan syarat nak g klinik tapi kena doktor pompuan..
bukan pe...takut la zaman sekarang nie macam2 leh jadi..
so...
bila MA (medical assistance) kat klinik tu cakap doktor laki terus tak jadi register..
kitaowg pun g ke next klinik..
time tu aku yang kena g register sebab "cik abang" nak g parking..
aku malas nak tanye so aku main register je la..
tapi service dia cam hampeh..
lembab giler..aku dah berdiri kat kaunter tu punye lama MA klinik tu leh wat bodoh je..
siap borak g..
vengong tul!!!!
kalau la aku nak beranak time tu...siap terberanak kot depan kaunter tu..
bila "cik abang" datang dekat aku baru terhegeh-hegeh mintak IC aku..mengada tul!!
punye la ramai orang sampai kena berdiri kat luar..
aku ingat ramai la pesakit..rupanye yang tolong hantar g ramai dari pesakit..
dah tunggu dekat setengah jam lebih kot baru name aku d panggil..
aku masuk dengan penuh rasa hormat and bagi salam kat doktor tu..tapi muka doktor tu masam je..
tak senyum langsung..dah la aku nie sakit.leh plak dia wat muka masam..
pas dia soal selidik and check lebih kurang..
dia suh amik ubat kat kaunter..
sekali lagi MA dia wat hal..saje je nak suh tunggu lama2..
siap borak g tu yang aku tak leh handle...
angin tul aku...kuar je dari klinik tu aku cakap ngan "cik abang" kalau la dorang de wat survey..
kompem aku la orang yang paling jujur untuk bagitau service klinik tu tak bagus..

p/s:kompem pas nie kalau leh elak g klinik tu aku taknak g lagi!!!

No comments:

Post a Comment