RUMAH

calender...

Friday, March 11, 2011

sedih..kecewa..hampa..tak adil!!!

penat-penat je group aku prepare untuk presentation petang semalam..
walaupun terlambat kita orang still gak datang untuk present kita orang punye case study..
emmm..tau-tau time ngah present jadi lain lak..
sedih giler aku...dah la time tu ngah kena audit..
aku and my group member try bagi yang terbaik..kalau tau jadi camnie..
memang aku tak wat betul-betul...
emmm...malam tadi nak ilangkan kan stess pas maghrib je aku tido sampai ke pagi tadi..(giler lama tido!!)
sakit tak sakit la badan and kepala aku..hahahaha(padan muka!!)
ingat nak sambung tido g sebab kat luar sekarang nie ngah gerimis..
memang best rrr kalau sambung tido..
tapi aku dah ter'over' limit tido..
so..kena la bangun gak..kalau tak nanti bertambah-tambah la sakit badan aku..
mood sekarang: sambung buat assigment lak!!!

p/s:tak sabo nak balik kampung esok!!!nak lupakan jap keje-keje yang berlambak kat melaka nie..

No comments:

Post a Comment