RUMAH

calender...

Thursday, March 24, 2011

tunggu..tertunggu-tunggu...menunggu

sakitnye ati nie....
dia masih lagi tak faham aku...susah sangat ke permintaan aku??
pernah ke aku mintak duit berjuta-juta or mintak belikan barang beribu-ribu ringgit??
aku rasa sepanjang aku ngan dia tak pernah lagi aku mintak dia buat semua tu...
kalau di tanye pe perasaan aku sekarang...memang aku akakn jawab aku marah sangat-sangat!!!
aku benci menunggu!!!tak suka!!don't like!!
aku faham dia ngah tak sihat..tapi kalau tak jadi nak jumpa ke de keje ke at least bagitau la aku..tak la aku tertunggu-tunggu macam sekarang nie...
sakit kepala bila asyik fikir je...tolong la faham!!!!please tell me!!kalau tak nak call bagitau through sms pun aku leh faham..tak leh tido la nampaknye aku macam nie...dun like this feel!!!!!!=(

No comments:

Post a Comment